Hakuna Matata

2008-01-14
15:04:11

renoveringsobjekt! /S
Inget skrivet på min tentan än idag men jag har faktiskt tagit mig ut på en minijoggingrunda - men huvudsaken är väl att man faktiskt får tummen ur och faktiskt joggar? Jag har även använt min abslider + gjort armhävningar! Jag försöker i alla fall vara positiv, och även om rundan var kort så fick jag ordentlig puls, svett som rann och vader som ömmade...

När det väl var dags för den välbehövliga duschen var det även dags för en minirenovering då jag odlat en mindre skog på mina ben, mitt hår har inte fått en enda inpackningskur på en evighet, och min hud har inte fått någon hudlotion. Men nu känner jag mig tipp topp och fräsch tills min goding kommer hem sent ikväll.

Nu är det dags för käk och sedan ska jag ägna resten av eftermiddagen åt tentan . Tror inte jag blir klar idag, kan nog behöva en del av förmiddagen imorgon också. Kvällen tänker jag faktiskt ägna åt TV:n och Mannen som kan tala med hundar + Cityakuten :)

Kommentar:
#1: S

Den som handlar om boksamtal - minns inte riktigt titeln - kanske Böcker inom oss eller ngt?

2008-01-14 @ 15:05:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: