Hakuna Matata

2008-01-26
16:23:51

Pyssel, pyssel! /S

Usch vad den här dagen har gått fort! Det känns inte som att jag har gjort någonting men det har jag faktiskt. jag har bland annat bytt ut gardinerna i köket till något mer passande för våren, bara för att besviket upptäcka att den inte alls passar med min nya duk som jag haft i min ägo i enbart en vecka (något för syster L kanske - går i samma färger som din köksmatta), nästa besvikelse var att alla mina dukar numer är för små på mitt nya bord så de ser jättefjantiga ut. Så ny duk ligger högt på prioriteringslistan för kommande inköp.
Utöver det har jag packat upp tvätten som legat i ikeakassarna i snart en vecka. Jag har plockat ur diskstället, rensat på hatthyllan och plockat bort alla tjocka vantar och mössor, jag har skrivit ut alla lektionsplaneringar som jag haft liggande på mailen och sedan satt in dem i pärmen där jag samlar alla. Vi har varit på en promenad på förmiddagen. Jag har rensat på skrivbordet och i hyllan och satt in alla papper från den gamla kursen i pärmar!
Så jag HAR faktiskt gjort något idag, men det är liksom bara småpyssel som inte direkt syns.

Nästa projekt är att börja med maten, idag blir det kyckling, ris och currysås med hemmagjord chokladpudding till efterrätt senare ikväll.
Om jag orkar ska jag även plasta in de nya kursböckerna men just nu känner jag mig ganska trött och det är nog mer troligt att jag hamnar i soffan och tittar på TV, läser i boken eller löser korsord i korsordstidningen jag kostade på mig igår :9

Hoppas ni haft en bra dag och ha en fortsatt trevlig kväll!!



I´m tired...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: