Hakuna Matata

2008-01-11
12:03:54

poff! och så var den borta...? /S
Jag blir tokig!!!
Saker och ting kan bara inte försvinna... jag har letat efter min försvunna kursbok men kan inte hitta den. Det stör mig något så otroligt... skulle verkligen vilja ha den till hands för att kunna referera till när jag ska skriva tentan, men som sagt - den är borta. Ska kolla om den finns att låna på biblioteket men det känns ju rätt surt att behöva låna en bok som man redan har....

Jag HATAR när saker bara försvinner....

Kommentar:

Japp vi kör igång en ny tävling.
Denna gången handlar det om Prinsipesan -10.
Nu gäller det att var påhittig och komisk.
Den person som under dagen kommer med den bästa förklaringen
till varför man inte ska banta, vinner helt enkelt.
Priset? 1kg Godis!

2008-01-11 @ 12:11:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: