Hakuna Matata

2008-01-16
14:25:53

Pass 2 avklarat! /S
Dagens träningspass avklarat! Träningsdagboken på funbeat är ifylld.
Ska snart hoppa in i duschen och därefter så måste jag göra en massa trista saker såsom diska, byta lakan i sängen, plocka upp den rena tvätten, samla ihop smutstvätten, laga mat, tvätta.... kul det låter va?!

Borde kanske plugga lite idag också men jag tror jag ska ta en pluggfri dag, jag har bara 24 sidor att läsa igenom och skriva sammanlagt 10 frågor så det är inte direkt så att jag har mycket att göra. Så det enda pluggrelaterade jag ska göra idag är att beställa böckerna till nästa kurs!

Onsdag idag, hoppas pappsens förkylning är bättre så de kan komma i helgen. Pratade med S igår som tydligen kanske ska komma till Linkan på lördag så något besök lär jag väl få. Måste dock säga att jag nog föredrar mina föräldrars besök just denna gång av praktiska skäl, men självklart även för sällskapets skull!

Men vi får väl vänta och se...!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: