Hakuna Matata

2008-01-17
01:11:01

Krama mig /L


Nu kommer filmtipset där jag säger; "se inte". Nej, efter att ha investerat 30 kronor i den här skitfilmen kan jag konstatera att jag gjorde ett misstag. Jag hade förväntat mig att den skulle vara bra men icke sa Nicke. Filmen Krama mig handlar om Minna som 19 år gammal bor hemma. Mamman är död och pappan har en ny kvinna. Hon är kär i sin körskolelärare Tomas som hon är alldeles för naiv mot. Ja, var det handlingen kanske? Jag vet faktiskt inte vad den handlar om. Den var bara pinsam hela tiden, både jag och J gömde oss bakom en varsin kudde för att slippa se eländet. Det positiva är väl då att de verkligen lyckats fånga alla karaktärer du finner i en liten ort, Lastbilsfarsan, sletna killar och småortskärringar. Den hade inget slut heller, jag måste vara helt dum för jag hängde verkligen inte med där. Vad hände? Vad var egentligen budskapet? What, what, what? Ge mig gärna ett svar.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: