Hakuna Matata

2008-01-17
15:30:18

jävlahelvetesskit!!!!!!! /S
Min promenad.... min härliga promenad i den härliga solen....
Jag hann njuta av att se solen i ungefär en sekund innan jag upptäckte att min cykel var borta!
Så istället för en härlig promenad med ett glatt humör så blev det en promenad mellan husen på området, och istället för ett glatt humör blev det ett mordiskt humör då jag promenaden igenom fantiserade om vad jag skulle göra om tjuven kom cyklandes mot mig, eller om jag hittade den utanför en lägenhet.... Det var inga vackra tankar kan jag försäkra er om! Men efter en timma så har jag nu gett upp då jag inte sett ett spår av den...

Nu är jag depp! Älskar min gamla cykel som är alldeles perfekt på alla sätt och vis förutom de halvdåliga bromsarna... och nu är den borta! Nu när det verkligen börjar bli cykelvänligt!


Kommentar:
#1: morsansa

det är för jävligt att de int ekan låta bli grejer...
kram gumman

2008-01-17 @ 16:54:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: