Hakuna Matata

2008-01-21
17:47:34

Jävla väder!! /S

Gud va skönt det är att vara hemma!
Jag åkte till Tornby som planerat, det var lite mulet med någon grad varmt så jag tog en tunnare jacka och mina sneakers så det skulle vara lätt att prova kläder och inte så varmt att gå runt i butikerna. Jag hann ungefär 50 m innan det började blåsa och ösa ner snöblandat regn! Jag hann i alla fall med bussen in till stan men väl inne i stan så hade jag precis missat bussen till tornby så jag fick vänta en halvtimma.
Väl i Tornby så hittade jag inga kläder jag var intresserad av men jag kom ändå hem med en ny köksduk, glasunderlägg, 2 böcker en våg, en liten behållare till våra tandborstar.
Innan jag var hemma hade jag hunnit bli genomblöt om fötterna och frös som attan då jag fick vänta på bussen och som sagt var blöt. Det var såå skönt att få komma hem!
Är jättenöjd med alla mina inköp så dagen var väl helt okej ändå men som sagt - jäkla skitväder!

Nu ska jag titta på det gamla Grey´s anatomyavsnittet och sedan ska jag börja läsa i min nya bok :)

bye the way så hittade jag mina blivande vår/sommarskor, et par jättesöta mockasiner!!! Kan dock inte bestämma mig för vilken färg jag vill ha - jag gillade definitivt de röda, men får nog fundera lite på saken innan det blir ett inköp...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: