Hakuna Matata

2008-01-17
19:42:25

Jäkla tjuv! /S
Cykelstölden förstörde hela min dag - är på uruselt humör nu! Vill inte alls plugga och jag vill inte alls gå på seminariet imorgon och jag vill inte alls spela badminton imorgon.... inte utan min cykel!!

Men jag ska ändå göra allt det där. Pratade med mamma förut och det verkar nog som att de kommer i helgen trots allt, om vädret är okej så kommer de förmodligen redan imorgon kväll :)
Innan dess ska jag till skolan, handla, spela badminton, städa lägenheten och duscha, och när de väl är här så ska det fixas mat. Jag tror det får bli fajitas - gott men vi äter det inte jätteofta så det blir nog bra!

Nu måste jag förbereda mig inför morgondagens frågor - en del av frågorna var verkligen kniviga så jag är oerhört glad för att vi har mailat runt dem i gruppen så man inte hade fått svara på sådana frågor helt oförberedd, det är dock två frågor som jag inte kommer får se innan så jag hoppas just de frågorna är lite lättare att besvara.

Jag hoppas er dag har varit 1000 gånger bättre än min!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: