Hakuna Matata

2008-01-08
11:35:51

hej hej! /S
God morgon, sovit gott?
Det har jag men det betyder inte att jag är pigg! Jag gick inte och lade mig så tidigt som jag planerat men ändå inte jättesent, men när klockan ringde 9.15 imorse kände jag mig mer levande än död. 45 minuter senare så gick jag ändå upp.

Idag är första dagen som jag måste plugga, igår var det ju mer diskussion som inte krävde någon större insats, men idag måste det läsas i kursböckerna. Vi får väl se hur bra det går för jag har fortfarande inte riktigt fattat att lovet är över, men idag är det som sagt dags att sparka igång med plugg.
Snart är det dags att klippa sig, det var ju ett tag sedan sist. Jag hade tänkt att bara klippa topparna och spara ut håret igen nu när det är så friskt, men när jag såg syster som klippt sig ganska kort så bev jag lite sugen på att göra samma sak, jag blev ju nöjd sist så det slutar nog med att jag kommer klippa lite kortare trots allt.

Nu är det dags att plugga!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: