Hakuna Matata

2008-01-21
10:00:55

Guten morgen! /S
Allt bra?
Själv sitter jag och gäspar lite i soffan och försöker vakna till.

Gårdagen och vår 6-års dag blev inte alls som vi planerat den, men den blev i alla fall jättemysig :)
Blev bara lite film och godis hemma i vardagsrummet men med lite fler komplimanger och kel än vanligt - mysigt var det i alla fall.
Idag lär vi se mindre av varandra - Tobias är i skolan hela dagen och därefter ska han träffa några kompisar för en spelkväll.
Själv är jag ledig idag innan nya kursen startar imorgon, vi har tvättid fram till klockan 12, men därefter tänkte jag hoppa på bussen ut till Tornby. Jag hoppas på att hitta något på rean - och om inte jag gör det så ska jag i alla fall köpa en personvåg, så jag lär inte komma tomhänt hem i alla fall!

Nu ska jag äta lite frukost :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: