Hakuna Matata

2008-01-30
14:30:35

good work! /S

Gud va skönt det var att få sova lite imorse, jag var så himla trött efter gårdagen!
Grupparbetet idag gick skitbra och vi fick massor gjort! Sedan hade jag sån jäkla tur då det började ösregna precis när jag klivit innanför dörren här hemma - kunde ha blivit riktigt blöt!
Jag har lite plugg att göra inför imorgon men det är ändå rätt lugnt på pluggfronten.
En annan sak gällande studierna är att jag väntar på min tenta från förra kursen, den bör komma vilken dag som helst nu, jag tror att jag klarade den men ja gär inte helt säker så jag hoppas den kommer innan helgen så man har helgen på sig att fixa till det som eventuellt ska kompletteras.

Nu ska jag titta på One tree Hill, har börjat titta på 5:e säsongen nu. Ja ghar aldrig följt det direkt utan bara tittat lite då och då. I femte säsongen har det gått 4 år sedan deras examen och det är i min ålder (21 år). Lite kul och se hur de tänkt bygga vidare på serien, måste ju bli rätt annorlunda jämfört med förut känns det som...

Någon som kommit på dagens kluring.... själv har jag faktiskt ingen aning, men jag klarade i alla fall gårdagens :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: