Hakuna Matata

2008-01-27
14:00:27

En dag som fisk /L
Idag var jag en snäll fadder. M ville åka till badhuset och trots min skräck följde jag med.
Skräcken är vårtor och hårstrån. Jag mår verkligen illa i badhus men idag försökte jag
koppla bort det och leka som en tio-åring igen. Riktigt skönt att verkligen leka i vattnet måste jag säga.
Jag är inte den som har tålamod att simma runt, runt, runt och runt. Det blir så jädrans tråkigt i längden.
Det var en del människor där, i vattnet var det mest pappor med deras barn medan mammorna satt och fikade.
Och så var det självklart jag och M, som nog tog mest plats i hela bassängen. Vi kämpade för att komma upp på en av vattenleksakerna. Jag är väldigt osmidig, men det var iofs ingen nyhet.
Ett lyckat besök och nu är jag väldigt trött, både i kropp och huvud. Ögonen och kroppen känns som ökentorra.

Kram!




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: