Hakuna Matata

2008-01-09
12:37:37

Dumma, dumma jag! /S
Åh vad jag blir irriterad på mig själv!!!!!
Jag pluggade ju som sagt ingenting igår men tänkte ta tag i det hela idag då det ska vara läst tills imorgon. Ska precis ta fram böckerna men hittar då inte den ena boken!
Den är helt borta, har verkligen letat och jag har ringt TObias och frågat om han minns om han har sett den, jag har ringt mamma och frågat om den ligger i karlstad - men den finns ingenstans!!!

Väldigt irriterande då boken var tunn och dyr och jag har inte ens öppnat den ännu - och nu är den helt borta!!!!

En annan sak jag irriterar mig på är telenor som tar 20 kr betalt om man tar faktura i pappersform, tog det då på autogiro för att slippa den avgiften. det roliga är att man fortsätter få ett papper där det står att pengarna kommer att dras från mitt konto - på vilket sätt är det pappret billigare för dem att skicka ut...? Så himla fjantiga!

Nu ska jag läsa den bok som jag faktiskt VET var jag har!

Kommentar:
#1: Jan

Tror faktiskt inte det är pappret som kostar mest utan snarare att hanteringen av dina pengar blir lättare samt att de får pengarna fortare.

2008-01-10 @ 13:48:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: