Hakuna Matata

2008-01-27
16:57:47

Det negativa med sambolivet! /S

Jag älskar T och jag älskar att bo med honom, MEN är det något som jag inte gillar med vårt samboskap så är det när man köper hem godsaker, och när man är riktigt sugen och ska ta av det så är det i 99% av fallen redan slut då älsklingen redan varit där!!!
Som nu när jag sitter här med världens sug efter choklad, ska stilla suget med en av mina riskakor med ostsmak, älsklingen kommer ut ifrån köket tuggandes på något. Jag ber honom hämta en riskaka till mig och han säger att de är SLUT!!! Jag har ätit max 3 riskakor ur det där jäkla paketet....

Så nu gäller det verkligen att stå emot detta sug med alla krafter jag har sen när jag ska iväg till affären och handla...



It´s all gone!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: