Hakuna Matata

2008-01-13
12:14:21

det är svååååårt.... /S
Åh vad det känns hopplöst - svåraste tenta jag någonsin skrivit! Så jäkla svårt att koppla litteraturen till mitt tyckande - inte för att jag tror att mina tankar är helt konstiga men för att det vi har läst är så flummigt och teoretiskt!!
Tyvärr har jag avklarat det lättaste delen vilket gör att jag har den svåra biten framför mig...
Skulle vara otroligt skönt om jag blev klar idag så man har de två resterande dagarna på sig att bara putsa lite på den men jag får nog sitta med den imorgon med för att få en färdig text.... jag har suttit i nästan en timma och på de timman inte ens skrivit en sida... verkligen inte likt mig!!

Men någon gång under sin utbildning måste man väl få en riktig utmaning! Inte för att jag säger att de andra tentorna varit superenkla men den här är svår på ett annat sätt...

Någon promenad har det inte blivit ännu, ska försöka skriva lite till innan det blir en paus för en liten promenix!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: