Hakuna Matata

2008-02-26
08:50:14

Vill inte... /S
Hej hej!
Nu har jag 15 minuter kvar innan jag måste kasta mig iväg på cykeln - motviljan är enorm och jag vill bara få sova i ytterligare en timma eller två och ha en pluggfri dag - men så är ju verkligen inte fallet. Istället har jag tre dagar framför mig som är helt fyllda med plugg! Idag är det plugg till ca 15 och därefter måste jag hem och baka fika för morgondagen + fixa mat. Imorgon är det plugg till minst 15 och kl 17-19 är det informationsmöte om examensarbetet, och på torsdag är det redovisning mellan 9-16 och kl 19 ska jag sitta på tåget till karlstad - puh - blir trött av att bara tänka på det!

Men nu är det dags att kludda på lite mascara så man ser lite mer levande än död ut!

Ha en bra dag!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: