Hakuna Matata

2008-02-12
16:59:05

Valentins day is coming up! /S
Så... då var det snart Alla hjärtans dag igen! Någon som har några storslagna planer..?
Här hemma gjorde vi upp planerna för den dagen redan förra måndagen - vi ska nämligen tvätta! Kul va...
Jag kan tycka att hela idén med  Alla hjärtans dag är lite fånig, att man ska bry sig om varandra lite extra under den dagen för man ska ju göra det alla dagar. MEN nu är det ju så att även om tanken är att man ska bry sig om varandra alla dagar så är ju det ganska långt ifrån sanningen i de flesta fall (är i alla fall min gissning).
Jag och T brukar försöka mysa till det under helgerna men det brukar hålla sig inom vår egen lägenhet, det är sällan vi kostar på oss att gå ut och käka eller gå på bio eller liknande....
Så jag tror faktiskt i slutändan på det där med att man ska hylla kärleken i förhållandet under en speciell dag under året, det behöver ju inte betyda att man inte får göra det under årets övriga dagar!

Men som jag nämnde tidigare så ska det tvättas här under den kvällen, vi har tyvärr inte så mycket att välja på då det är rätt tufft att få tag på bra tider i den här tvättstugan och sedan får vi ju besök hela helgen så då har vi ju inte tid.

Hoppas ni får en härlig dag med den ni älskar på torsdag i alla fall :)

image950

Kommentar:
#1: lovisa

trevlig kväll!

2008-02-12 @ 17:05:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: