Hakuna Matata

2008-02-18
11:35:54

Vad ska man göra idag..? /S
Hej allihop!
Underbart väder ute idag, åtminstone här i Linköping där himlen är helt blå och solig, ingen direkt blåst, och det verkar faktiskt som att det är hyfsad temperatur också! En dag som ska spenderas ute i alla fall... det är sådana här dagar man saknar att ha en balkong, jag har ju förvisso en uteplats men det är ungefär det samma som att sitta ute på gångbanan så det lockar inte alls...
Jag funderar på att ta mig in till stan, skulle vilja köpa lite nya underkläder, sedan så närmar det sig ju min födelsedag som bara är 2 månader bort så det skadar ju inte att spana på lite saker redan nu... Utöver det så är det väl bokrea? Frågan är om man ska gå eller cykla in till stan, just nu lockar nog promenaden mest då det ger mig möjlighet att åka buss hem, ingen rolig cykelväg på hemvägen nämligen då det är uppförsbacke mer än halva vägen...

Så en tur till stan får det nog bli, och senare i eftermiddag blir det liiiiite plugg, ska bara sammanställa några saker som gruppen mailat men det bör inte ta alltför lång tid.
Jag hade egentligen föreläsning nu under förmiddagen men det var mission impossible att ta sig upp imorse, har sovit som en kratta inatt och orkade verkligen inte kliva upp. Får ta anteckningar ifrån de andra istället...

Men nu är det dags att börja göra sig iordning om man ska ta sig ner till stan, tar ju ändå rätt lång tid att gå ca 5,5 km, det får bli dagens träningspass också! Två flugor i en smäll....

Hej på er så länge!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: