Hakuna Matata

2008-02-04
13:37:26

vad ska jag göra?! /S

nu sitter jag här och funderar på om jag ska ta en powerwalk eller en joggingtur.... jag har inte riktigt blivit så förtjust i de där powerwalksen, tror faktiskt att jag föredrar en joggingtur och det borde ju inte spela så stor roll om man byter ut en powerwalk mot en joggingtur?

nej, nu har jag bestämt mig, det får bli en joggingtur.. först måste dock maten få sjunka ner i magen, finns inget värre än att springa efter en måltid - uäk!


Update: Fasen också... nu sitter jag här skittrött i soffan och tanken på en joggingtur känns bara såååååå jäkla jobbig. Ska byta om så får vi väl se om jag orkar springa eller om det bara blir en rask promenad eller ej.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: