Hakuna Matata

2008-02-07
21:09:12

Tvtittande hand i hand med plugg! /S
Tänk att plugget alltid tar lite längre tid än vad man räknar med! Jag har i alla fall läst allt som skulle läsas men så var det ju den där lilla detaljen att man skulle sammanfatta läsandet av de där 30sidorna - så det försöker jag göra samtidigt som jag tittar på Las Vegas - inte det lättaste men det går!

Tänk att torsdagskvällar kan kännas så bra bara för att man vet att att morgondagen består av fredag och därefter en skööööön helg! Nu hoppas jag att det inte blir några barn födda denna helg för nu har jag planerat in både badmintonspel och barnvaktande!

Nu blir det mer Las Vegas och mer plugg!
Sen blir det till att nanna!

Så sov gott med er mina vänner!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: