Hakuna Matata

2008-02-12
08:26:34

tisdag /S
Då var det tisdag då... jag ska snart kladda på lite mascara så jag inte ser riktigt så trött ut som jag faktiskt är!
Vet inte vad det varit med mig de senaste dagarna men jag känner mig helt tömd på energi (förutom igår). Jag är trött när jag vaknar, trött på dagen, trött på kvällen och halvtrött när jag ska sova! VÄldigt frustrerande....
En annan sak som har varit de senaste dagarna är att jag går runt och fryser hela tiden - det kanske har med tröttheten att göra, don´t know....

Idag är det i alla fall grupparbete som gäller, svårt att säga hur länge man komer sitta men jag tror nog att vi kommer sitta ganska länge idag, måste komma igång mer med arbetet! Hoppas alla är pigga och glada så kanske de kan överföra lite energi till mig?!

Usch vilket deppigt morgoninlägg....GOD MORGON säger jag istället, och hoppas du får en TREVLIG DAG!
VI hörs senare :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: