Hakuna Matata

2008-02-10
10:13:21

Söndag morgon! /S
Här sitter jag och gäspar i soffan och försöker vakna till liv... jag som skröt om att jag var så mycket piggare sen jag börjat träna... sen det uttalande så har det varit precis tvärtom! Är jätteseg och trött och jag kan verkligen inte skylla på att jag sovit lite.
Om cirka en halvtimma är det i alla fall dags att hoppa på cykeln och cykla till familjen XXXXXXXX då jag ska vara barnvakt åt dem igen för första gången på ca 2 månader. jag hade ju hoppats på att det skulle vara lite roligare väder med sol, men jag får väl klara mig ändå, det verkar inte regna i alla fall så vi kan nog vara ute vilket är huvudsaken!
Senare idag så ska det bli pytte lite plugg och lite träning, förhoppningsvis badminton. Men det  återstår att se...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: