Hakuna Matata

2008-02-03
13:48:19

sådär ja! /S
Då var dagens plugg avslutat, tog mig lite längre än vad jag trodde men det var en ganska rolig uppgift då det bara handlade om att reflektera kring de två första veckorna på kursen, och det jag skrev var bara för min egen skull och för att underlätta skrivandet av den portfolio som ska lämnas in som sista examinerande uppgift på denna kursen.

Jag är riktigt sugen på att gå ut på en promenad men när jag tittar ut genom fönstret och ser hur träden vajar så ångrar jag mig ganska så omgående. Istället får jag träna inomhus och det funkar väl det med :)
Just nu sitter jag och tittar på en intervju med Johnny Depp och jag måste säga att även om jag tycker att han är snygg och begåvad som skådespelare så verkar han vara en fruktansvärt trist person, man blir ju riktigt uttråkad av att höra hans röst!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: