Hakuna Matata

2008-02-10
18:45:50

rubrik varje jäkla gång...!! /S

Hej på er!
Idag är verkligen en typisk söndag - vädret är lite grått, man är trött och seg och kan inte låta bli att förundras över hur snabbt denna helg svepte förbi... Jag har ägnat större delen av dagen åt att läsa i min skönlitterära bok. Ni kanske irriterar er på att jag påpekar att det är en skönlitterär bok hela tiden men det är bara för att jag själv är lite förundrad över det faktum att jag läser en skönlitterär bok mitt under terminens gång, något jag inte har gjort sedan jag påbörjade min lärarutbildning för fem terminer sedan då jag bara velat kräkas av enbart tanken på att läsa en för avkopplings skull då man ägnar dagarna åt att läsa kurslitteratur. Det är i alla fall väldigt skönt och avkopplande - rätt skön och ovan känsla att bara höra ljudet ifrån klockan som tickar och inte ett enda ljud ifrån en TV eller radio...

Nu ska jag återgå till min bok en stund till innan det blir lite kvällste och Tvn åter slås på...

Någon som löst dagens kluring ännu förresten? vi har fått in ett felaktigt svar från min kära syster som trots allt var och nosade på rätt linje!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: