Hakuna Matata

2008-02-02
23:35:14

rubrik? no fantasy for that right now... /S

Och så har man sett Austenfilmen Förnuft och Känsla. Jag hade sett den förut med upptäckte jag. Den innehåller de klassiska bitarna precis som alla Austens verk men den är inte i klass med hennes underbara stolthet och fördom.
Tobias tittade med mig den första halvtimman men efter ett okänt antal suckar så fick han min tillåtelse att gå och se på ngt annat om han ville i sovrummet. jag hade ändå förberett mig på att han nog skulle tycka att den var lite för händelselös. Jag är fortfarande jätteglad över att han faktiskt tyckte om The notebook, en av mina favvofilmer, så jag går leva på det ett tag till :)

Imorgon är det plugg som står på schemat för Ts del, själv har jag också lite att göra men det är minimalt lite egentligen. Sedan vart det ingen träning idag så det får jag ta igen imorgon, jag antar att den här dagen fick bli veckans vilodag. Nu har jag ju min egen lilla träningshörna med lite olika redskap som jag får se till att nyttja!

Jag måste säga att dagens shopping fick mig bara att bli ännu mer shoppingsugen - not good!
Något som står högt på min lista är de söta röda skorna som jag tittade på senast jag var ute i Tornby, provade dem även idag och fick höra Ts åsikt som också tyckte om dem. De fick dock inte följa med hem idag, känns lite tidigt att köpa sådana skor då marken utanför är vit med nyfallen snö!

Nu ska jag se klart en dokumentär och musik och politik, främst om de svartas situation i amerika med segregering och därefter ska jag nog nanna. Det var så jäkla skönt att vakna upp imorse helt utvilad så jag satsar på en favorit i repris :)

Sov gott mina vänner!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: