Hakuna Matata

2008-02-22
16:22:37

regn och storm! /S
Vädret är verkligen uselt idag med ordentliga vindar och nu en ordentlig regnskur.... jag är i alla fall tacksam över att jag är ledig idag och inte behöver gå utanför dörren!
Min läsdag har inte alls funkat på så vis att jag inte öppnat boken ännu - jag vet inte vad jag gjort men tiden har bara rusat iväg idag.

Det enda bra med vädret är att det hindrar mig ifrån att gå till Konsum och köpa choklad som jag har ett enormt sug efter. utöver det så har jag även ett ekande tomt bankkonto som hindrar mig. Förstår inte var pengarna tagit vägen denna månaden?! Är inte direkt så att jag shoppar loss, och det gick inte direkt mycket pengar när D var här heller.... men någonstans har de tagit vägen. Tur att CSN-pengarna är på G!!

Jag har inte fått ett enda recepttips - lite trist då det alltid är kul att testa nya recept!
Det blir ett nytt recept ikväll ändå som jag hittade på recept.nu men det verkar inte vara ett jätteroligt recept direkt - men vi får väl se, kanske är jättegott?!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: