Hakuna Matata

2008-02-18
09:58:57

Påskplaner! /S
Då har man bokat biljetterna hem för påskledigheten, hade sån tur att det var eget arbete dagarna kring påsk, men jag bokade ändå resan så att jag är här några av de dagarna - vet att jag inte kommer få något gjort hemma i karlstad! Det blev inte riktigt en så lång ledighet som jag hoppats på men jag är i alla fall hemma 5 dagar inklusive resedagarna.  Det var inga direkt billiga biljetter trots att jag bokar så långt i förväg, de gick på ungefär 300kr/st och vanligtvis brukar de inte kosta mer än 95kr/st när man bokar så långt innan så det verkar som att SJ har höjt priserna ganska så rejält, dålig stil tycker jag med tanke på att de krånglar en hel del med förseningar och dubbelbokningar och annan skit! Men men, finns ju inte så mycket annat att välja på om jag inte vill återgå till bussresor med en restid på 5-8 h, vilket inte känns helt okej med tanke på att tåget tar ca 2,5- 3,5 timma...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: