Hakuna Matata

2008-02-26
20:07:48

not in a good mood! /S
Usch det här är ingen bra dag. Känns som att jag varit stressad hela dagen! När jag var på uni kände jag mig stressad över redovisningen, när jag kommit hem kände jag mig stressad över att få ihop något att säga på redovisningen, när jag väl kluddat ner något så var det dags att börja med middag, och under tiden jag gjorde middag så gjorde jag iordning muffinssmeten. Det resulterade i en misslyckad pulvergräddsås - hur man nu kan misslyckas med det!?!! Under middagen satt jag ganska tyst och kände mig stressad då jag ville bli klar med bakandet. Sen tvingade jag T att hälla upp smeten i formar medan jag diskade i rekordhastighet. Under tiden muffinsen stod i ugnen betalade jag månadens räkningar och insåg att jag är oerhört fattig och att det lär krävas några barnvaktspass om jag vill kunna unna mig något alls denna månad. När jag väl var färdig med räkningarna så var det dags att ta ut muffinsen som stått inne lite för länge och som resulterat i att några av dem nu är brända i kanterna - dvs de muffins jag ska bjuda på imorgon på gruppfikat - mindre roligt!

NU ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag titta på Gossip girl som min kära video före tillfället bandar...

Tanken på att jag ska vara i skolan mellan 9- 19 imorgon känns inte särskilt upplyftande!!!

Så ja.... jag är väl inte på tipp-topp-humör för tillfället....!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: