Hakuna Matata

2008-02-03
14:57:45

Nord och Syd fortsätter /L
Zappandes på Tv:n upptäcker jag ett avsnitt av klassikern Nord och Syd som jag inte har sett. Konstigt tänkte jag eftersom jag har världens bästa mamma som köpte mig hela serien på DVD. Nu har jag kollat in Internet och upptäckt att det finns en tredje säsong av serien! What?!
Jag måste ju ha den, men vart får jag tag i den? Jag hittar den inte någonstans att beställa till min stora förtvivlan!

Största önskan just nu: Heaven & Hell: North & South, Book III

För er som aldrig har sett Nord och Syd; Här är handlingen:

Orry Main är sydstatare och kommer från en plantagefamilj, George Hazard är nordstatare och kommer från en industrifamilj. Dessa två är bästa vänner och slåss tillsammans under mexikanska-amerikanska kriget, men under det amerikanska inbördeskriget sätts deras vänskap på prov. De står på varsin sida. Det är massa kärlek och bråk - helt enkelt underbart! En av de bästa serierna som någonsin gjorts.


Kommentar:
#1: Linda

Inte ens på Ginza? De brukar ju ha det mesta annars =)

2008-02-03 @ 15:13:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: