Hakuna Matata

2008-02-25
21:03:33

Money money /L
Idag trillade det in pengar på mitt konto som ekat alldeles för länge. Jag fick dock inget roligt köpt, allt gick till kurslitteratur, terminsavgift, en räkning och mat. Tråkigt men nödvändigt. Jag var även världens snällaste matte och köpte en godispåse till Åsa. Jag gjorde det stora misstaget och lämnade den framme i bilen medan vi fikade. Hon fick ingen middag idag och åt istället en hel påse hundgodis. Johnny fick räkor idag. Han var helt tokig medan det tinade. Jag satt i soffan och väntade på att de skulle bli ätbara. Han sprang då fram och tillbaka och jamade allt han kunde. Kunde hade han nog dragit mig till köket. Sen åt han som om han aldrig sett mat.

Kram!


Kommentar:
#1: morsansa

hmmm hoppas du talade om för Johnny att räkorna kom från "mormor"?????????

2008-02-26 @ 03:39:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: