Hakuna Matata

2008-02-14
16:09:19

Min romantiker /L
Det känns verkligen som alla hjärtans dag idag. Jag gjorde ett mycket uttröttande besök på bibblan idag inne i stan. Solen sken och luften kändes kall men så frisk! Överallt såg jag människor som bar på blommor och presenter. Idag känns allt så romantiskt. Jag och Åsa tog en promenad förut när jag kom hem, med alla mina favorit låtar redo i mp3:n gick jag i snabb takt runt området. Åsa gick fot som aldrig förr och jag kände mig verkligen glad och pigg. När jag kom hem hade min älskade sambo kommit hem och det blev kramar och pussar! Fina ord utbyttes också, innan han gick iväg för att köpa pizza åt oss. Förmodligen blir det avslappning i soffan och en bra film. Jag vill bara ligga i hans famn och må gott!

Kärlek till er!


Kommentar:
#1: Johanna

Vem tillbringar du alla hjärtans dag med? Svara i min blogg!

2008-02-14 @ 16:26:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: