Hakuna Matata

2008-02-15
14:40:19

Livets cirkel /L

Denna vecka har varit en sorglig tid. En släktning ligger på sjukhus och livet börjar gå mot sitt slut. Det känns hemskt att förbereda sig för döden, det var inte längesedan vi sågs hon och jag. Jag får väl glädja mig med att jag hann träffa henne en gång innan sjukdomen slog till. Mitt i all denna sorg kom igår ett glädjebesked. Vi ska få en bebis i släkten i oktober. Jag som har varit så avundsjuk på Sandra som verkar få bebisar runt sig hej vilt =P, nu får jag äntligen en också =D! Hoppas allt går bra, det är fortfarande tidigt och jag längtar redan!



Kommentar:
#1: annica

Vad kul!! =) Då får du gosa lite med den bebisen sen då! Hur är det med Sandra nuförtiden annars då? Såg födselannonsen i tidningen, men har inte hört av mig...dålig nog... Och hur är det med dig? Man ses nästan aldrig... =S //annica

2008-02-16 @ 08:21:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: