Hakuna Matata

2008-02-25
18:36:16

Lite smått oroande!!! /S
Har precis varit inne på mitt dagliga besök på aftonbladet.se, och läste då följande rubrik;

Lärare nedslagen av tolvårig flicka

Som lärarstudent mot de lägre åldrarna så har jag nog hela tiden tänkt att en 11-12 åring inte borde kunna skada mig fysiskt särskilt mycket men ack så fel man kan ha!!! Artikeln berättar nämligen om hur en kvinnlig idrottslärare blev attackerad med sparkar och slag så att hon tvingades uppsöka läkare!!!

Jag har tänkt tanken förr och när jag läser sånt här så ploppar den upp igen - vad i helvete är det jag gett mig in på??!?!?!

Jag hoppas jag kommer ha möjlighet att läsa till den där förskolekompetensen ifall man skulle bli påpucklad så där mycket inom skolvärlden menar jag, så kan man ju alltid fly till förskolan där barnen är riktigt små :)




[oh+my+god+(kopia).jpg]
 
Du kan läsa mer här!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: