Hakuna Matata

2008-02-11
21:59:20

Jag längtar...! /S
Fy va gott det är med nybakat bröd!
Trots att de inte blev särskilt vackra så blev det i alla fall väldigt gott bröd :)
Nu har jag precis sett på Mannen som kan tala med hundar och jag bara längtar så tills den dagen man har möjligheten att skaffa sig en hund, en dag som nu inte är alltför avlägsen, måste bara skaffa mig en fast inkomst först, så kanske om ca 1,5 år?
Jag har i alla fall insett att tjat faktiskt lönar sig :p Jag har nämligen äntligen börjat få Tobias att känna en viss hundlängtan, så nu fortsätter tjatet/hjärntvätten med att få honom att inte bara längta efter en hund utan efter just en fransk bulldog! Jag skulle dock inte tacka nej till en Golden Retriver heller men det är en lite mer praktisk storlek på frallorna :)

Fransk Bulldogg


Den dagen den glädjen....!

Kommentarer:
#1: Linda

åh, gott me hembakat bröd1

2008-02-11 @ 22:12:30
#2: Fridah

SÅÅÅ SÖT!

2008-02-11 @ 22:37:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: