Hakuna Matata

2008-02-11
19:17:55

It´s all done! /S

Älsklingen hemkommen, monsterbröd bakat, middag uppäten!
Nu ska jag kika lite på det plugg som ska göras till imorgon och därefter blir det TV resten av kvällen.

Imorgon är det grupparbete som gäller hela dagen, jag hoppas arbetet flyter på relativt problemfritt känner att jag är lite för omotiverad för tillfället för att orka med diskussioner - min hjärna funderar på en massa andra saker, bland annat en väntan på att få åka hem till Karlstad vilket händer först när bebisen bestämmer sig för att h*n vill komma ut, och dels för att jag börjat fundera på mitt examensarbete, vad jag ska skriva om men framför allt med VEM ska jag skriva det... så just nu är jag lite ofokuserad vad gäller det som borde uppta mina tankar mest.

Någon som kommit på dagens kluring... själv har jag inte en aning idag?!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: