Hakuna Matata

2008-02-08
17:51:32

Hur man vet att det är psykiskt farligt att se på Springer /L

Igår natt drömde jag en mardröm. Det var annorlunda men ändå obehaglig. Jag drömde att jag hade två beundrare som vägrade lämna mig ifred. J verkade inte bry sig men jag tyckte verkligen att dessa två männens försök att erövra mig var skitjobbigt eftersom jag tyckte de var så äckliga. De var nämligen gamla, ena snubben var 46 år och andra 87 år. Usch! Jag försöker alltid analysera mina drömmar efteråt men allt jag kan konstatera efter den här var att det är programmet Jerry Springer kan ge upphov till mardrömmar. Avsnittet jag såg på kvällen handlade just om en gammal gubbe som ville gifta sig med en 20-årig tjej!




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: