Hakuna Matata

2008-02-02
13:48:53

Hostel /L


Hostel är en riktig Tarantino-film. Mycket grymmare än något annat jag har sett. När filmen börjar får vi möta två amerikanska killar som tågluffar, Paxton (Jay Hernandez) och Josh (Derek Richardson). Josh ser du förövrigt även i Tv3-serien Men in trees. I alla fall beger de sig till ett vandrarhem efter ett tips om att där finns det riktigt snygga och villiga tjejer. En efter en försvinner de, in i händerna på hänsynslösa mördare. Jag klarade faktiskt inte av att se hela. När även Paxton råkade hamna i dessa skräckfyllda tortyrkammare gav jag upp. Jag började faktiskt få panik, gråta och var nära att kräkas. Det här är första filmen som jag varit riktigt nära att göra det. Annars brukar jag mest må illa men den här filmen slår allt jag sett. Jag fick be J att stänga av filmen, jag orkade inte mer. Har du nerver av stål och inte har en mage som lätt vänder sig i dig så klarar du möjligen att se den här. Hostel är det värsta jag någonsin sett.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: