Hakuna Matata

2008-02-27
15:28:56

Hemma en snabbis! /S
Hej hej!
Här sitter det en stressad Sandra och knappar på tangenterna. har varit en lång dag på universitetet där vi förberett morgondagens redovisning. Jag vet vad jag ska säga imorgon men jag har inte fått en chans att få in det i skallen än så jag slipper läsa innantill..
Jag är dock glad att vi hann bli klara till 14.45 så att jag hann åka hem innan det är dags för info möte kl 17 i eftermiddag. Jag har precis kastat ihop ett protokoll över dagens arbete som mailats ut och nu ska jag försöka att få lite mat i magen...

Ikväll blir det till att plugga redovisningen och packa inför hemresan till karlstad imorgon - sen ska jag väl försöka umgås lite med min älskling eftersom han inte ska med till karlstad denna gång.

Nu ska jag försöka att få ner mina hjärtslag på normal nivå igen innan det är dags att kasta sig iväg på cykeln och trampa tillbaka till universitetet!


See U later!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: