Hakuna Matata

2008-02-12
15:44:12

Hatade kedjebrev /L

Jag får kedjebrev varje dag. Nu har jag börjat upptäcka en tendens där breven/mailen kommer igen. Har jag alltså lyckats fått alla kedjebrev som vandrar runt i denna värld och är inne på rond 2? Det som jag undrar mest över är varför vuxna människor fortfarande skickar dessa till mig? Jag svarar aldrig, ingen respons what so ever men ändå fortsätter detta. En Dèjá vu-känsla varje gång jag öppnar min mailbox. Ännu knäppare är det när olika personer skickar samma mail. DU ser bland adresserna att jag fick precis samma mail som DU! Skicka mig inte en till kopia som talar om att jag "måske skicka det till 15 personer annars kommer du dö ensam och ledsen". Om det krävs att jag ska skicka en masskopia av ett mail till alla jag känner varje dag, som är hur opersonlig som helst, då är jag hellre ensam. Och jag tror snarare att alla runt omkring mig skulle lämna mig om jag skicka alla dessa kedjemail varje dag. Finns det verkligen någon som uppskattar att få dessa mail? Och den ultimata frågan; vem skriver dem?



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: