Hakuna Matata

2008-02-22
08:45:00

Hallå i stugan! /S

Det blev en tidig morgon för lilla mig som trots allt är ledig... hade tänkt sova länge idag och lät inte ens T ställa sin klocka på två alarm som han brukar. Men strax efter 8 fick jag mess av min ´syster som uppdaterar mig i graviditeten och de värkar som dragit igång - hon kunde dock fortfarande inte svära på att den lilla behagar att titta ut under helgen. Eftersom jag visste att det går ett tåg kl 10 så skyndade jag mig upp för att kolla om det finns biljetter kvar, vilket det fanns. Men sen ångrade jag mig,´kändes stressigt att hinna med 20-tåget och sen blir helgen hemma så kort + att det kanske inte ens blir någon bebis. Men jag ska i alla fall boka biljetter inför nästa helg får då måste h-n väl ändå kommit eller åtminstone vara på väg!

Så istället för att sätta mig på tåget ska jag spendera dagen/helgen åt att läsa, hoppas bara att den där boken är bra som jag lånat!

Sen skulle det vara kul om någon kunde dela med sig av ngt härligt middagsrecept som jag kan fixa tills ikväll - har ingen fantasi och jag vill hitta på något nytt - överraska min älskling med god mat! Så alla tips är välkomna - jag är dock enbart en amatörkock så inga för avancerade recept...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: