Hakuna Matata

2008-02-25
08:32:35

Guten morgen! /S
God morgon allihop!
Sitter här i soffan och gäspar samtidigt som jag tittar på den (enligt mig) urusla tv- showen Montel som är någon sorts Dr Phil-wannabe men jag vet inte om han har någon direkt utbildning eller om han bara sitter och har en massa åsikter om en massa händelser. Sen känns det som att han spelar över så jämt och blir tyst och tårögd och bla bla bla!

Idag är det grupparbete som gäller, jag fasar lite inför det då det ALLTID blir en massa intensiva diskussioner när en helt ny idé ska fram som idag då ska vi ska påbörja planeringen av själva redovisningen. Men det är väl bara att kämpa på... är dock lite trött idag, sov lite illa då det tog tid att somna och när jag väl somnat så var T uppe och gjorde något så att jag vaknade igen och det tog ännu längre tid innan jag somnade om.

Hoppas i alla fall att ni får en skön dag!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: