Hakuna Matata

2008-02-27
08:42:13

Fredag? Onsdag? /S

Idag vaknade jag och var helt borta, kände mig helt förvirrad! Jättekonstig känsla, först fattade jag inte vad det var som lät när klockan ringde, sen förstod jag inte varför den ringde, sen fick jag för mig att det var fredag! Men nu är jag i alla fall uppe och medveten om att det är onsdag, sista dagen innan redovisningen och dagen innan hemresa till karlstad, och dagen för infomötet om examensarbetet!

Idag blir det nog inte så mycket bloggat från min sida då jag som sagt inte kommer vara hemma förrän efter 19 och då lär jag förmodligen vara hyfsat trött + att jag måste packa inför imorgon och kolla över det sista inför redovisningen imorgon.

Hoppas ni får en skön dag!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: