Hakuna Matata

2008-02-09
09:45:47

Fit for fight! /S
God morgon!
Underbart med lördagmorgon och få sova lite längre...
Just nu sitter jag och laddar med lite frukost inför badmintonspelandet kl 11 -today is the day he is going DOWN...!!!! Idag SKA jag vinna en match annars blir jag lite deprimerad. Tobias ligger fortfarande kvar i sängen, han tar inte det hela lika seriöst som mig.

Måste också erkänna att det faktiskt blev en pizza till slut igår, började känna mig lite hungrig men det var ju totalt onödigt med en pizza då jag kände mig mätt efter halva, men som vanligt så slutar man inte att äta för det utan tryckte i mig en fjärdedel till... Men men, har köpt vindruvor så jag får väl ta de och skippa godis ikväll!

See U later...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: