Hakuna Matata

2008-02-23
22:16:16

fina pojknamn? /S
För er som missat det så blev jag moster på nytt tidigt imorse åt en liten pojke. Eftersom man har plugg att ta hänsyn till så får jag inte se den lille parveln förrän nästa fredag då jag åker hem till Karlstad på torsdag kväll-
Jag har hittills fått se två kort på det lilla underverket och fler kommer från min syster snart.

Nu är det så att han fortfarande inte har fått något namn och kallas därför för Joppe som han på skämt kallades när han låg i magen.

Så alla fina pojknamn som ni har på lager är mycket välkomna!!


Kommentarer:
#1: Pumba

Jesper haha

2008-02-23 @ 22:20:06
#2: evelina

åh grattis! så kul med en liten kille i släkten =)
fina namn... william, adrian, lukas, elias... några namn iaf =)

kram

2008-02-23 @ 22:23:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: