Hakuna Matata

2008-02-06
16:14:52

Färdigt! /S
Nu är brödet bakat!
Det blev helt okej, jag vet inte om jag kanske tog ut detlite för tidigt eller ej men det är inte degigt eller så...Men som sagt helt okej!
Har fortfarande inte kommit igång med pluggandet men ska snart börja läsa. Jag hoppas att det är ljust i någon timma till då jag ska ge mig ut på veckans andra joggingrunda så fort Candys matte har hämtat honom.
Sen ska jag hoppa in i duschen, ska bli skönt att tvätta håret, frisören hade i lite väl mycket glansserum så det känns lite fett, sen är det alltid lika spännande att se hur håret ser ut ostylat.

Idag är det min tur att fixa middag - känner inte alls för att laga mat idag! Hade tänkt att jag skulle få sova ut imorse då T var snäll och tog emot Candy kl 8, men då Candy skällde det första han gjorde så vaknade jag och sedan hörde jag T gå runt i lägenheten innan han gick och därefter hörde jag Candys tassar klicka mot golvet så jag kände mig ändå inte direkt utvilad när jag gick upp vid 9!
Därmed får det bli något lättlagat = ugnspannkaka med baconbitar!

Nu är det dags att sparka igång pluggandet!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: