Hakuna Matata

2008-02-06
18:53:21

Everything done except... /S
...my studies!

Japp, det är sanningen! Nu har jag jort allt jag hade tänkt göra idag FÖRUTOM att läsa de där 30 sidorna!
Jag har klippt mig, varit hundvakt, bakat bröd, joggat - eller ja, joggat lite i alla fall. Mötte nämligen älsklingen efter vägen och därefter blev det en ganska lugn promenad hem!
Jag var ju lite negativ här om dagen gällande träningen men jag måste säga att jag känner en skillnad, jag vet inte om den syns så mycket utåt men jag mår i alla fall mycket bättre sen jag började träna ordentligt för 3 veckor sedan. Vi får väl se om några veckor om det även SYNS en skillnad...

men nu måste jag sätta mig och läsa, kl 20 är det ju Roomservice så då måste jag vara färdig!

Kommentar:
#1: Linda

Jag tycker du är jätteduktig iaf!

2008-02-06 @ 19:45:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: