Hakuna Matata

2008-02-27
21:41:05

Don´t want to go...! /S
Usch, känns inge kul med redovisning imorgon - jag kan forfarande inte det jag ska säga men samtidigt så bara orkar jag inte plugga mer. Jag ska istället ta tag i packandet som jag fortfarande inte börjat med....

Ska bli så skönt att få komma hem, kul att få träffa lilla Linus, och den förkylda lilla Leyah. Och det ska bli riktigt mysigt att få träffa min älskade vovve... låter ju kanske dumt att jag är så glad över att träffa min hund jämfört att träffa min systerson som jag aldrig sett... men nu är det ju så att min vovvsing faktiskt är en riktig gubbe som blir 11 år i sommar så därmed har jag försökt börja vänja mig vid tanken på att han kanske inte finns med oss så länge till - inte för att han är sjuk eller så men jag vill ändå ta till vara på de gånger jag träffar honom extra mycket med tanke på att jag minns hur fort det gick när Ls mammas vovve Cero gick bort, som var hur pigg som helst för sin ålder men sen pang boom var död. Det känns ju extra jobbigt med tanke på att jag förmodligen inte kommer att vara hemma när det väl händer, att man inte får säga hej då liksom...

Men lilla Linus och Leyah räknar jag med kommer överleva mig :)

image1009

En liten vovve med ett enormt hjärta...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: