Hakuna Matata

2008-02-20
21:27:13

Dagens boktips /L
Detta händer inte ofta men nu ska jag faktiskt tipsa om en bok. Jag fick en present av min extra-mamma A. Hon skrev världens finaste meddelande i den här boken och mina ögon tårades. Jag är så glad som har såna underbara människor i mitt liv! Mina mammor är bäst i världen. Boken är skriven av Lou Rossling som är föreläsare och förskolelärare men detta innebär inte att man behöver vara inom barnomsorgen för att gilla boken. Hon har en sån härlig syn på livet och skriver så man verkligen blir glad. A lovade att ta med mig på nästa föreläsning hon har och det ser jag fram emot! Boken handlar om synen på livet och hur vi vuxna begränsar oss av måsten och vanor. Tänd dina stjärnögon kostar endast 127 kronor på Bokus och jag tycker verkligen att du bör införskaffa den så fort du kan. Vill du läsa ett kapitel ur boken kan du göra det här.




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: