Hakuna Matata

2008-02-13
10:04:54

Borrar, sol och städning! /S

Jag är arg på vår granne! Jag är "ledig" idag och tänkte sova ut lite, men vaknar runt 8.15 av att man borrar hos grannen över mig, och då menar jag inte borra för att sätta upp en tavla eller lampa för de borrade länge av och till - borde för fasen vara förnjudet att borra innan 9.30. Ingen härlig start på dagen!

Planerna för dagen består av plugg, jogging och eventuellt städning. Man vill ju städa innan D komer på fredag vid 1 så ska det städas så är det idag eller imorgon som gäller och med tanke på att vi ska tvätta imorgon också och att jag ska till skolan först så vore det ju rätt skönt att göra det idag... men det är ju så jäkla trist :p

Jag hoppas ni har samma fina väder hos er som vi har här i Linköping med sol och i stort sett vindstilla... ska ta mig ut sen, om det inte blir en joggingtur så måste det i alla fall bli en promenad :)

Nu ska jag äta lite frukost och titta på Malou, handlade om böcker och hundfostran tror jag, passar mig som handen i handsken!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: