Hakuna Matata

2008-02-18
22:05:20

bävar inför morgondagen...! /S
Det blev aldrig någon fruktsallad idag, jag handlade hem allt men hade ingen ork till att göra iordning det, och en stor bidragande faktor var att T bad mig köpa med godis till honom, och när jag gjorde det kunde jag inte motstå mitt eget chokladbegär. Men nu har jag allt hemma i alla fall så imorgon får det bli lite fruktsallad istället :)

Imorgon är det gruppträff igen, tror det kommer bli en tuff dag då vi ska diskutera de konflikter och irritationer som är i gruppen - vår handledare tycker att det har gått så långt att hon vill träffa oss imorgon efter lunch och diskutera problemet med oss. Jag tycker det är lite fjantigt för det är inga stora problem som kommer upp - det verkliga problemet verkar snarare vara att de andra, liksom mig är konflikträdda så man vågar inte ta en diskussion när man blir irriterad över något. Men vi får väl se vad som händer imorgon om vi kan komma fram till någon lösning.... jag tvivlar på det då många av våra problem består i att personkemin skär sig för flera av oss...

Nu ska jag nanna i alla fall så jag är utvilad till morgondagen...

sov gott och dröm sött!!
Natti natt!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: